Merhaba arkadaşlar, öncelikle başlıkta da belirttiğim gibi ekip kurmak istiyorum.

Ben ve benim gibi biri daha var ve aklımızda bir kaç proje var fakat zamanımız olmuyor ve herşeye yetişemeyeceğiz gibi o yüzden ekip kurup bizim yetişemediğimiz işlere vs yetişmesini istiyoruz.


Ben 18 yaşındayım diğer arkadaşım da 19 yaşında ve bu yaş aralığında olması iyi olur iletişim açısından.

Birde bize bir şeyler katabilecek ve bizimde bir şeyler katabileceğimiz, bir şeyler yapmak, başarmak isteyen kişiler olursa iyi olur.

PM atmanız yeterli.