sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ramazanda, İstanbulda dışarda iftar yapılmaz diyenlerdenim bende.

Dayatma bir menü, normalinden çok daha pahalı bir fiyata. 😶
evet, farkındayım