Merhabalar günaydin herkese uzun zaman oldu r10''na giremiyorum geri dönüş yaptım mahrumiyet bölgesine lakin çadırı çalmışlardı buldum bir çadır elektirik ve su problemi sınırsız ama güzel şeyler de var. Misali resimde.