Hocam yeni yazılımları dışarı vermediklerini kendi bünyelerinde barındıracaklarını söylüyorlar. Kendi resellerimde barındırmak istediğimi belirtmeme rağmen olumsuz cevap alıyorum. 2 gb hosting tanımlamışlar zaten benim şuanda mevcut kodam 2.5 gb. Orada yazan ve konuştuğumuz hiç birşey ödeme yapıldıktan sonra geçerli değil.. İADE talep ettim kurulum yaptık iade yapamayız diyorlar. Çattık resmen, Ağrımayan başımızı ağrıttık.
satın alırken kabul ettiğiniz şartları tam bilmediğim için yorum yapamıyorum hocam. pek çok script o dediklerini yapıyor o konuda haklılar ama size başta nasıl sattılar şimdi ne diyorlar bir çelişki var mı bunu siz ve onlar arasındaki sözleşme belirler. satarken böyle birşey yoktu da şimdi çıkıyor ise olmaz. ha şu var, size kendi hostingide kullanacaksanız eski sürümü kullanırsın güncelleme alamazsın güncel versiyonları sadece kendi hostingimizde tutuyoruz derlerse bu da sözleşmenize aykırı değilse o zaman bu konuda bir hakkınız olmayabilir
haklı oldugunuzu düşünüyorsanız r10 da şikayet konusu açınız hocam
ayrıca şikayetvar a yazınız. marka aramalarnda çok üstlerde çıktıgı için etkilidir, işinizi çözeceğinden değil de en azından bir baskı kurmak adına firma üstünde