hocam anlamadıgım verdiğiniz firmanın sitesinde haber yazılımında ömür boyu kullanım tek ödeme diyor, ben mi yanlış bakıyorum
hostingi bizden kullanmalısınız gibi bir zorunluluk da göremedim, sadece bazı avantajları oldugu yazıyor s.ss. sayfalarında
size ne gibi bir dayatma yaptılar tam olarak?
Hocam yeni yazılımları dışarı vermediklerini kendi bünyelerinde barındıracaklarını söylüyorlar. Kendi resellerimde barındırmak istediğimi belirtmeme rağmen olumsuz cevap alıyorum. 2 gb hosting tanımlamışlar zaten benim şuanda mevcut kodam 2.5 gb. Orada yazan ve konuştuğumuz hiç birşey ödeme yapıldıktan sonra geçerli değil.. İADE talep ettim kurulum yaptık iade yapamayız diyorlar. Çattık resmen, Ağrımayan başımızı ağrıttık.