Bridge moda alınca 10 ppoe bağlantı yapamadığı için 10 lu bir ip almış gibi görünmesi gerekmiyor mu? ppoe yi sanırım router dan istiyoruz lakin aşmak pek mümkün gibi gelmedi bana. Denemek lazım, gündüz bir test yapayım bunu