Web sitemin domaini ile açtığım mail adresinden mail gönderdiğim zaman spama düşüyor bunu nasıl düzeltebilirim? Spama düşücek herhangi bir şey yapmadım daha ilk defa deneme için mail gönderdim ve o da spama düştü.