r10 konu tasarım boyutu hakkında genişlik 1100 px deniliyor, fakat ben görsel eklemek istediğimde örnek veriyorum 550 px + 550 px iki görseli yan yana eklemek istediğimde görseller alt alta diziliyor.
Konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?