Sonuçta akşama yakın hocam değil mi yani olağan şeyler
alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendim Üsküdar da oturuyorum bizzat şahit oldum hocam ben de dolu yağacak diye korktum baya karardı bi 3,4 dakika