Bu hava forum millete korku salmak için bu tarz haberler yapıyor sokak lambası yanıyor zaten belli ki akşama yakın bir zaman normal şeyler
Kendim Üsküdar da oturuyorum bizzat şahit oldum hocam

ben de dolu yağacak diye korktum baya karardı bi 3,4 dakika