Hocam şimdi tüm sırrı bozucam

Özellikle anabayiyim diyip bu yabancı siteden api çeken bazı smm paneller var sizide bunların arasına almak için bu bilgiyi aktarmak isterim.
Momo Panel - Services
Servisler dolar üzerinden, eğer yabancılara hitaben bir site açmış olsaydınız muhtemelen %800 kâr getirisi olucaktı size.
Fakat şuan ki hali ile %150-500 arası kâr getirisi var.
Sistemi kullanan birçok smm panel var özellikle bu forumda
Forumdaki arkadaşlar ana sağlayıcı terimini 365 gün telafili servise göre ölçüyor.
Bahsettiğiniz sitede 3.85 TL ye geliyor mevcut kur ile. Şuan Türk panelleri bunun altında sağlayabilir iken neden yabancı ödeme sistemleri,yabancı destek sistemi tercih edilsin ki?
Ucuz fiyattan satan yurtdışı paneller elbette ki var. X servis yabancı panelde 3.60 TL Türk panelde 3.50 ise burada mantıklı bana göre olan Türk paneldir. Sipariş hacmi yüksek olan Türk smm panelinin aldığı fiyatı 10-20 orderla siz alamazsınız.
(Yorumunuza ithafen alıntı yaptım fakat söylemim geneldir hocam,yanlış anlaşılma olmasın.)