selam arkadaşlar ,
İstanbul Avrupa yakası 250000 SOSYAL KONUT PROJESİ ' ne abim ve ben başvurmuştuk bana çıkmadı ancak bugün baktık abime çıkmış.
Ancak şöyle bir durum var , abim bir süre önce yurtdışına taşındı ve 1 ay önce ikametini oraya aldırdı birkaç sene çalışıp dönüş yapmayı planlıyor.
Toki işlemlerinde bir problem olurmu yoksa hak sahipliği devam edermi.
Tokiyi aradım az önce mesai saati dışı olduğu için bilgi alamadım yarın tekrar arayacağım ancak bu tarz durumlar için belki forumdaki arkadaşlar bilgi yada öneri verebilir diye konuda açmak istedim.