Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde en yüksek telifi veren ve ihaleyi kazanan kişi ödemeyi yapmazsa, onun tüm teklifleri silinerek, kalan en yüksek teklif sahibine satın alma hakkı veriliyor diye biliyorum. Daha evvel başıma gelmişti.
Birden fazla kez yüksek rakamlı ihalelerde yer aldım ve 2. en yüksek teklif veren olmama rağmen domain pending delete periyoduna düştü.