Merhabalar Ssk lı çalısanlarda Bağ-Kur prim borcu tahakkuk etmez yani borcunuz çıkmaz, Gelir Vergisine tabi olarak 4 Ayrı beyanname türünde vergilendirilirsiniz ; Kdv , Muhsgk ( yasal adresin durumuna göre verilmeyebilir örn: sanal ofis ya da 1.dereceden aileye ve kendinize ait tapulu home ofis) , gelir geçici vergi beyanı (yılda 3 sefer) ve yılda 1 sefer olan Yıllık Gelir Vergisi ( min %15 ,max %40 : artan oranlıdır gelire istinaden dilim değişebilir)
kısaca özetlemeye calıştım, saygılarımla
www.aliozansahin.com