İlk defa açıyor isen yaşın uygunsa eğer "Genç Girişimci" kapsamında bir yıl boyunca Bağ-Kur ödemesi yapmazsın. Onun dışında maalesef zorunlu yatırmadığınız zaman birikiyor.