Arkadaşlar merhaba, şirket kurmayı düşünüyorum. En masrafsız olan olsun diyorum çünkü daha işin tutup tutmayacağı belli değil. Şahıs şirketi giderlerine bakıyorum genel olarak bir şey yok ama bağkur olması lazım her ay 3500 ödenmesi lazım diye okudum. Aynı zamanda ssk lı çalışanım. Şahıs şirketi açsam 3500 bağkur mu ödeyeceğim ? Bağkur istemiyorum desem olmuyor mu ? Zorunlu mu yani bu ödeme ? Teşekkürler.