Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben alırım 76tlye sizden öğlen güzel değil zaten eh bune be 🤣
Geçen yine burda bir arkadaş boşa düşen domain paylaştı gördüm yine almadım. 1 hafta sonra falan domaini açık arttırmada 2bin liraya yakın sattı sanırım . Üşenmeyip değerlendirmek lazım