Hayatımda gördüğüm en beleşçi insan, hayatındaki tek vasfı beleşçilik yapmak.

Zamanında bi webmaster platformu yönetiyorduk o dönem tr'nin en iyi ilk 3'ün içerisindeydik o derece sağlam hitimiz vardı.
Bu bize yalvarıyordu pmden moderatörlük verin falan başvuru formu atıyordu.

Her neyse aldık bu arkadaşı ekibe tek yaptığı konu kendi referans linkli promosyonlarını paylaşmak, netflix/youtube aile üyeliklerine üye aramak oldu.
Ne bir moderasyon işlemi yaptı ne bir rapora baktı tek vasfı buydu.

Bir baktım diğer tüm forumlarda da aynı adımı atıyor.

Hatta bir dönem banada R10'dan yazdı kardeşim gel ticaret puanı atalım birbirimize falan diye. (ortada hiçbir şey yokken)

Her neyse hikaye çok saçma olsada ilgili arkadaşın beleşçiliğini geçtim, vefat eden forum üyemizin vefat haberi konusu altında boş yorum yapmış saygısız bir insandır kendisi.
Böyle insanlar her yerde hayatımızda çıkacak, benim anlamadığım bu arkadaşın yaşı büyük diye biliyorum yaşı küçük olsa çocukluğuna vereceğim buna yakıştıramadım hiç.

Birde sivas plakasını kullanıyor rezil ediyor sivası ne gerek var. Ben ne Sivaslı adamlar gördüm kral gibi kral bunun gibisini hiç görmedim...