Bende aynı şekilde turknetten taşıyorum ve netspeed yada comnet geçicem.

3.katta netspeed kullanıyorum 1.kat turknet ve berbat durumda yani bezdirdi 3*4 aydır o kadar fatura ödüyoruz birde