rafygraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logosu çok hoşuma gitti hocam kendiniz mi yaptınız ?
Bende çok beğendim, açıkcası Google’den buldum 🫣. Sade logoları seviyodum o yüzden öncelikle Google’den aramaya karar verdim R logo yazdım, karşımada böyle bir şey çıkınca kaçırmadım 😊