netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uçak yok bulunduğum şehirde .
Yukarı bakın hocam geçer belki
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınırdayım savaş uçağı ve iha videoları çekebilirim tek sıkıntı kamera yok.
Telefonla da çekilir