Adanada okuduğum 5 yılda, yediğim ve ya ucuz kurtulduğum bir kaç dayak ve gasp olayı yaşadım.
Lokasyon: Sabancı Camii'nin yanındaki park. Devasa büyük, nehrin kenarında çok güzeldi ama bir okadar korumasızdı şimdi nasıl bilemem.
15 senedir Mersindeyim ilk dikkatimi çeken şey burada 1 milyoncu mehmet dışında yolda seni çevirip para istemezler

halkta bu konuda sürekli uyarılıyor. Adanada her köşebaşında korsan cd ve kitapçı varken Mersinde 1 tane yoktu. Birazda idare ile alakalı bunun önünü kesebilirler.
Sizin bulunduğunuz yerde eskiden kuş uçmaz kervan geçmezdi. Merkez park ve avm sonrası oralar çok hareketlendi ama yüreğirin kenar mahallelerine çok yakın bir bölge. Birde sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla park civarı akşamları çok yol kesme oluyormuş.