skyrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ekran görüntüsünü iyi hatırlıyorum benim şikayet ettiğimle aynı. Benimkini işleme aldılar.

R10 da satış yapıyorsa kullanıcı adını yazın cimere. forumda bu gibi durumlarda ip numarası yada kişisel bilgileri teslim edilir.

Bence tekrar şikayet ediniz. Çünkü bu kamu davalık bir durum.
Şikayet ettim hocam tekrar cimer e umarum ikimizinki de aynı kişidir cezasını alır