Gece birde ikide tek tabanca yada varsa kanka ile tabanvay Taksim Talimaneden Dolapdereye inip oradan mahalleye uğrayıp, oradanda Kasımpaşa üzerinden Ömer Hayyam dan Taksim'e dönmüşlüğümüz çok olmuştu gençlikte 😂 artık işim olmaz o alemlerle o ayrı ((: o zamanlar enayi idik her yer kafamıza göre zaten ya bizim ya dostlarımızın yada kardeşlerimizindi, şimdi şükür ki akıllandık, koptuk unuttuk mazide bıraktık o ortamları.