bursa - yavuz selim diyene inanmayın kentsel dönüşüme girdikten sonra sadece suriyeliler erzurumlular kaldı artık, bursa için en sakat yerler şuan emek - beyazıt - vatan anadolu mah tarafları, ama en büyük problem nerede çözülemeyecek derecede derseniz çarşamba altıparmak tam batakhane vaziyette asayiş kontrolden çıkmış durumda küçük suriye durumu var, bildiğin çoğunlukta sap erkek, bildiğin terörist, fuhuşuda zar atmasıda tozuda dumanıda artık burada dönmeye başladı.