Bende çayırovada oturuyorum eskiden gebze'ye bağlıydık. Dediğiniz gibi eskiden buralar çok kötüydü malesef şimdi yavaş yavaş düzeldi diyebiliriz.

Mevlana mahallesi biraz problemli