Merhabalar, hem makale yazan hem kendi sitelerimde yayınlayan biri olarak sormak istiyorum.
Makalede
BU ÖRNEKTEKİ gibi her anahtar kelimeyi bold yapmak gerekiyor mu?
Yoksa sadece başlıkları bold yapıp
BU ÖRNEKTEKİ gibi altına anahtar kelimeleri ekleyip onlara ürünün linkini eklemek midir?
Yoksa iadeli
BU ÖRNEKTEKİ gibi sadece belli başlı ana anahtar kelimeleri bold yapmak mıdır?