kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim En azından sizi güldürebilmişim. Dönüş ihtimali yok gibi artık 2 gün geçti, konunun gelişmeside olmayacaktır muhtemelen. Bende bir iki gün daha bekleyip isteği geri çekerim mesajıda silerim yoluma bakarım


Hocam bu DM'e cevap vermeyen insana zaten WhatsApp'tan artık ne yazsak boş gibi. İnsan iyi kötü mutlaka yanıt verirdi.
instagram'ı aktif şekilde kullanmıyordur, yarına kadar bekle derim. görüldü ve cevap gelmezse sadece mesajı geri çek, takip isteği kalsın. whatsapp dan yaz aynısını