Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diş ağrısı tarifsiz bir olay. Bir an önce doktora git.
Gitmeden geçeceğini düşünüyorum hocam , hayatımda iki şeyin tarifi yok bir sünnetten sonra bantların çıkması iki dişçi koltuğuna yatıp çaresiz bekleyiş