Yok hocam ve rozet ücreti var bildiğim kadarıyla bağış olarak yatırıyorsunuz sonra da Coşkun Bey'e mail atıyorsunuz.... Hocam tabi otomatik tanımlanıyor hayırlı olsun şimdiden