ercanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz avrupa kalıp oversize %100 pamuk olarak üretim yapıyoruz. 90 TL baskısız hali
çok fazla geliyor hocam baskı fiyatı kargo derken 140 TL ye maaliyeti oluyor açıkçası biz tişörtü 150TL satmak istiyoruz bu yüzden maliyeti biraz düşürmek istiyoruz