merhaba, anladığım kadarıyla ödeme yaptıkça yeşile boyuyorsun ve ödenen ve ödenecek tutarı görmek istiyorsun. Renk yerine yan sütuna ödendi yazıp toplatırsan daha rahat ve sağlıklı işlem yapabilirsin hocam. Eğer doğru anladıysam örnek çalışma linkten indirip bakabilirsin https://we.tl/t-XpDhXaoFO9