Yanıt veren herkese teşekkürler. Linux kullanmayı az çok bildiğimden kendimi idare edebileceğimi düşünüyorum. Bu yüzden ücretli bir şekilde yaptırmayı düşünmüyorum.
Şimdilik cyberpanel deneyeceğim. Tekrardan herkese teşekkürler Konu beklediğimden yoğun ilgi gördü