Lisans ücretleri de işin içine girecekse cpanel veya plesk kurabilirsiniz, internette kaynak çok biz de yardımcı oluruz. Lisans ücretleri ödemek istemiyorsanız; Mail gönderimi ve alımı olacaksa cyberpanel, mail gönderimi olmasın tamamen sadelik ve performans istiyorsanız da CloudPanel kurabilirsiniz.
// Ben CloudPanel kullanıyorum.
cloudpanelden memnunmusunuz ?