metehan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam selamlar hangi dil ile yazıyorsunuz botları? Bir altyapı çalışmasında gerekiyor da kullanılan dile göre değerlendireceğim.
Aleykümselam hocam. C# ile hazırlıyoruz yazılımlarımızı.