ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaş Maç Sonrası Benim Gözümde bitti açıkçası iyi oynasada yalancı birisi
Daha genç hocam pozisyonları tartışmaktansa inşallah ahlaklı bu vatana hizmet edecek güzel bir sporcu olur o atmosferin içinde yaşanılan adrenalin ile her şeyin bence bir nebze doğal karşılanması gerekiyor