Selamlar millet, konu bi tık eski kalmış ama ben de ödülümü alamadım. Bir de KYC problemi yaşamıştım, yani kayıt olmaya çalışırken kimliğimi okuyamaması, bazı ekranların hem türkçe hem ingilizce olması. Çok özen gösterilmemiş gibi duruyor. TR pazarına hizmet vermeyi düşünüyorsan, düzgün bir çeviri yapmak zorundasın. Şahsen tavsiye ettiğim bir platform değil.