Konuyu okudum ÇOK GEÇMİŞ OLSUN hata olur ama yaptığınız o hatanın üstüne birde eşinizle yolları ayırmak olmamış isterseniz kızın bana ama bu doğru değil o çocuğun yaşadığı travmayı nasıl çözeceksin..
Belki başka bir ilde başka hayatla daha mutlu yada bu işten çıkacak bir yol bulurum.
Üsteki yazı sana ait bunu aile yapını bozarak yapman doğru değil aile kolay olunmuyor en ufak bir dalgada çözümü bu şekilde halletiğini halledebileceğini düşünmen hata kaç yaşındasın bilmiyorum ama bir kere daha düşün derim..