Selamlar bende esnafım düzenli kendisi yükselir zaten senin yükseltmene gerek yok düzenli kullanıma bağlı ve kredi limitlerine göre yükseliyor
Düzenli ödeme yapıyorum 4 adet kredi kartım var hepsi hemen hemen 2 ayda bir yükseliyor banka ismi vermicem reklam olur tekel bayi işi yapıyorum yüklü kullanıyorum dolaysıyla yüklü ödeme yapıyorum ama bir türlü yükselmiyor o bankanın kartı