Şahsen ben altın birim maliyetinin çok yüksek oldugu düşünüyorum. Yatırım konusunda tabi ki güvenilir konumda, fakat kazanç oranıyla baktıgımızda birim maliyetine göre kar oranın düşük oldugunu düşünüyorum kar bırakmaz demiyorum yatırım yapılmaz demiyorum tabi ki. Takip edilmesi ve üstünde düşünülmesi gerekilen bence altından dan daha çok gümüş olması gerekli kanısındayım. Altın ve gümüş arasında ki makas inanılmaz dereceleri aştığını düşünüyorum. Gümüş üzerinde neden bu kadar bir baskı yapıldıgını hiç bir türlü idrak edemiyorum. Ama şunu biliyorum gümüş birim maliyetinin yatırımcılar için kar oranı yüksek olucak önümüzde ki dönemde bunun farkındayım. Önemli olan yatırım yapabilmek tabi ki.
Hocam uzay madenciliğinden dünyaya altın getirilene kadar; Ara sıra düşüşler olsa bile altın hep artar.
Dolar gider altın gelecek
dolar kuveyt dinarı gibi yüksek olacak ama anlamı kalmayacak
Altın yıllardır kullanılan tek ve gerçek para ve sadece para olarak da değil saniyede vs. de bolca kullanılıyor. Bence altın uzun bir süre varlığını ve değerini devam ettirir.