Hocam çok geçmiş olsun eğer hastaneye gidecek kadar büyük olmadığını düşünüyorsan çık nöbetçi eczaneden silverdin plus al sür üzerine bekle hiç olmazsa acısını alır rahat uyursun.
geçmiş olsun hocam. ilk yardım önemlidir yanıklarda (iz vs.). acile gitmenizi salık veririm.
Teşekkür ederim krem felan sürdüm şu anlık iz geçti gibi ama şükür daha da kötü olabilirdi