herkesin eminim kullanıcı adıyla ayrı bir bağı vardır belki de bir çoğumuzun sanal tc numarası gibi olmuştur kullanıcı adınız ya da sadece benim gibi adınızı/soyadınızı, baş harflerinizi, sessiz harflerinizi kullanıyorsunuzdur. peki forumda nickini en çok beğendiğiniz üye kim ?