Ben biraz saçma buldum açıkçası. En basitinden bir site hakkında bilgi almak için konu açtığımızda yapay zeka'nın dümdüz yazılarıyla değil, iyisiyle kötüsüyle tecrübelerini aktaran arkadaşlardan bilgi almak daha iyi oluyor. Forumu forum yapan insanların samimiyeti ve yardımlaşma isteğidir diye düşünüyorum. Yoksa her isteyen yapay zekaya sorabilir zaten.