Bence forumu forum yapan acısıyla tatlısıyla insan olarak iletişimimizdir hocam. Yapay zekaya emanet edilirse forumun doğallığından uzaklaşacağını ve üzerindeki ilgiyi kaybedeceğini düşünüyorum şahsen.
İletişimimize müdahil olmayacakki hocam sadece birkez yanıt verecek konu içeriğine göre , diyalog olayı olmayacak