Bence forumu forum yapan acısıyla tatlısıyla insan olarak iletişimimizdir hocam. Yapay zekaya emanet edilirse forumun doğallığından uzaklaşacağını ve üzerindeki ilgiyi kaybedeceğini düşünüyorum şahsen.