kutayy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabın tüm bilgileri bende
Fiyat olarak Dolar kuru üzerinden satıyorum.
Hocam dolar biraz bize sıkıntı yalnız dediğim gibi 2k ya almak isterim TL olarak bundan daha fazla veremem malesef