Şahsen ben altın birim maliyetinin çok yüksek oldugunu düşünüyorum. Yatırım konusunda tabi ki güvenilir konumda, fakat kazanç oranıyla baktıgımızda birim maliyetine göre kar oranın düşük oldugunu düşünüyorum kar bırakmaz demiyorum tabi ki yatırım yapılmaz demiyorum. Takip edilmesi ve üstünde düşünülmesi gerekilen bence altından daha çok gümüş olması gerekli kanısındayım. Altın ve gümüş arasında ki makas inanılmaz dereceleri aştığını düşünüyorum. Gümüş üzerinde neden bu kadar bir baskı yapıldıgını hiç bir türlü idrak edemiyorum. Ama şunu biliyorum gümüş birim maliyetinin yatırımcılar için kar oranı yüksek olucak önümüzde ki dönemde bunun farkındayım. Önemli olan yatırım yapabilmek tabi ki.