WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de asiri seker tuketimi var hocam.Ozellikle kola ve cikolata,kek vs.Cayi sekerli icerim ama pekte aramam acikcasi ama kola bagimlisiyim desem yeridir.Susadigimda kola,yemegin yaninda kola. +Kilo problemim var.Sizdeki degisiklikleri gozlemleyerek cesaretle bende baslamayi dusunuyorum.Allah yardimcimiz olsun.Size de diyet programinizda basarilar dilelrim
teşekkürler hocam, siz de buraya haftalık sürecinizi yorum olarak yazarsınız karşılıklı istişare yaparız