UysaaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman da sıkıntı var hocam Hak sahibi vefat etmişse Maaşın 4/3'ü yatar. 5625 TL yatması grekiyor.
sgk ya gidip durumu detaylı öğrenmem lazım ozaman bakalım ne diyecekler