Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hata değil kapsam dışı zaten 5.500 idi ona rağmen 5k yatıyordu babadan kalan emekli aylığı bu ne diyim ki helal etmiyorum
O zaman da sıkıntı var hocam Hak sahibi vefat etmişse Maaşın 4/3'ü yatar. 5625 TL yatması grekiyor.